Vanaf begin december zijn we over gegaan op een ander computersysteem en een nieuwe website.
Daarbij maken we gebruik van een patiëntenportaal, Dit portaal kunt u gebruiken om uw herhaalmedicatie aan te vragen, vragen te stellen en uw uitslagen en medisch dossier in te zien. Op dit moment is het aanvragen van een telefonisch consult nog niet mogelijk. De verwachting is dat begin februari 2024 ook mogelijk zal zijn.
Om toegang te krijgen tot het portaal dient u hiervoor een login aan te vragen. Dit kunt u doen door een email te sturen naar info@praktijkdebrinken.nl, met daarin uw naam en adres, uw persoonlijke e-mailadres (dit mag geen gezamenlijk e-mailadres zijn) en mobiele telefoonnummer.
Activatie portaal
Zodra wij uw gegevens verwerkt hebben, ontvangt u een email van
no-reply@mijngezondheidsapp.nl
Hierin wordt u gevraagd om uw e-mailadres te bevestigen en een wachtwoord aan te maken. Nadat u dat gedaan heeft, kunt u in uw nieuwe patiëntenportaal. Het portaal is te bereiken via onze website.
Binnenkort kunt u ook inloggen op het nieuwe portaal met uw DigiD. Deze mogelijkheid zal vanzelf aangeboden worden.
We helpen u graag als dat nodig is
Als u er niet uit komt, kunt u contact opnemen met de praktijk. Daarnaast organiseren we binnenkort een aantal informatie bijeenkomsten, waarbij we u informeren over de nieuwe werkwijze.
Met vriendelijke groet,
Het team van Huisartsenpraktijk De Brinken